Antoine Priore: Priore  Konjugasi Mesin & Fasa ​ 

 

Pada tahun 1960-an dan 1970-an, di Perancis, Antoine Prioré membina dan menguji mesin penyembuhan elektromagnetik keberkesanan yang mengejutkan.  Dalam ratusan dan ratusan ujian terkawal dengan haiwan makmal, mesin Prioré menyembuhkan pelbagai jenis penyakit terminal yang paling sukar yang boleh diketahui sekarang ini.  Dibiayai oleh berjuta-juta dolar,  Mesin Prioré secara konkrit menunjukkan penyembuhan hampir 100% dari semua jenis barah dan leukemia terminal, dalam ribuan ujian makmal yang ketat dengan haiwan. Hasil ini ditunjukkan kepada saintis perubatan pada awal tahun 1960.

Sebilangan besar eksperimen dan ujian dilakukan oleh anggota berprestij dari Akademi Sains Perancis. Robert Courrier, ketua Bahagian Biologi: dan Secretaire Perpetuel, secara peribadi memperkenalkan hasil menakjubkan Priore ke Akademi Perancis.

Pengoperasian mesin Priore nampaknya tidak dapat difahami. Banyak saintis Perancis ortodoks - beberapa di antaranya terkenal di dunia - sangat marah dengan kejayaan mesin seperti itu, yang mengecilkan sains bahawa tidak ada kaitan dengan "kotak hitam:".  Mereka dengan lantang meminta penemu untuk menjelaskan mekanisme yang digunakan oleh mesinnya, tetapi penemu tidak akan atau tidak dapat menjelaskan mekanisme kuratif.  Priore tentu tahu bagaimana membina mesin dan membuatnya berfungsi. Boleh diperdebatkan hingga hari ini sama ada sesiapa — termasuk Priore — benar-benar memahami prinsip operasinya.  Akademi Perancis dan Antoine Priore tidak mengetahui apa-apa  konjugasi fasa  pada masa itu.

Sebenarnya, seluruh Dunia Barat tidak tahu apa-apa tentang konjugasi fasa pada tahun 1960 ketika Priore mendapat hasil terbaiknya. Pada masa itu, hanya Soviet yang tahu  gelombang terbalik masa.  Pasti mesin Priore sangat mengagumkan.  Ke dalam tiub yang mengandungi a  plasma merkuri  dan  gas neon, gelombang 9.4 gigahertz berdenyut dimodulasi pada frekuensi pembawa 17 megahertz diperkenalkan. Gelombang ini dihasilkan oleh pemancar radio dan magnetron dengan adanya medan magnet 1.000 gauss. Haiwan eksperimen terkena medan magnet ini semasa penyinaran, dan campuran gelombang (sekitar 17 atau lebih) datang dari tiub plasma dan memodulasi dan menunggang medan magnet melewati tubuh haiwan.

Antara lain, plasma dapat mengubah gelombang melintang menjadi gelombang membujur. Juga, gelombang konjugat fasa (terbalik masa) dapat dihasilkan oleh plasma. Alat Priore menghasilkan gelombang EM / isyarat skalar dengan komponen yang sengaja dibuat dan dilipat termasuk gelombang konjugat fasa.

Seseorang secara kasar dapat melihat sel barah sebagai sel manusia normal hilang "serba salah" dan di luar kawalan sistem kawalan selular induk badan. Sel-sel barah, dipandang sebagai sejenis kumpulan sel parasit yang terpisah, membentuk sejenis organisma khas yang memiliki "tahap" sistem kawalan selular induknya sendiri, "tenggelam dalam biopotensi inang. *

* (Seseorang menunjukkan kesesuaian percubaan zaman Dr. Robert Becker yang membuktikan bahawa sel dapat didifferensiasi dan diubah semula secara elektrik. Eksperimen tersebut adalah petunjuk kuat bahawa sel barah harus dapat dikembalikan ke keadaannya yang lebih primitif - yang normal sel — dengan kaedah elektromagnetik.)

"Delta" elektromagnetik berterusan yang membezakan "organisma" barah parasit dari organisma sel manusia normal

"Delta" ini dapat dianggap sebagai sejenis cas tetap, berstruktur kompleks yang ada di nukleus atom badan. Seolah-olah biopotensi tubuh telah dikenakan oleh "foton kematian" Kaznacheyev untuk keadaan barah itu. Sekiranya "delta" barah ini (yang mungkin seperti campuran gelombang intermodulasi yang kompleks) - atau "transformasi" frekuensi yang dialihkan ke jalur frekuensi yang berlainan - dikonjugasi fasa, hasil corak frekuensi delta penyembuhan tertentu.

Sekiranya replika konjugasi fasa frekuensi "delta" sel kanker dimasukkan ke dalam tubuh yang menghidap barah itu, penyimpangan sistem kawalan sel utama sel barah akan "terbalik masa." Itu akan mengembalikan sel barah untuk mengawal sistem kawalan selular induk yang betul. Sel barah akan segera musnah, atau dikembalikan ke sel normal haiwan. Proses yang sangat serupa berlaku untuk hampir setiap bakteria penyakit dan agen berjangkit yang menyerang badan.